ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 216 900 1500 Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 18:00
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ Χωρίς Έξοδα Αποστολής
0 0,00 € Καλάθι
× Κλείσιμο

Επιστροφές & Αλλαγές

Προϊόντα για επιστροφή με έξοδα της Εταιρίας

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγόρασες εντός 7 ημερών από την παραλαβή (DOA 7 ημερών) και να ζητήσεις αντικατάσταση στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Παραλαβή λανθασμένων προϊόντων (άλλα από αυτά της παραγγελίας)
- Προιόντα με αισθητικά προβλήματα
- Ελαττωματικά προιόντα κατά την πρώτη χρήση
- Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Περιγραφή Διαδικασίας Επιστροφής

Βήμα 1

Ενημέρωση της Εταιρείας μέσω τηλεφώνου ή email για τον λόγο της επιστροφής. Στην συνέχεια θα σου αποσταλεί η ειδική φόρμα RMA DOA 7 ημερών με email.

Βήμα 2

Εκτυπώσε την φόρμα ή αντέγραψέ την σε ένα χαρτί και να την συμπεριλάβεις μαζί με το προϊόν που είναι για επιστροφή καθώς θα βοηθήσει στην ταχύτερη επεξεργασία και καταχώρηση από το τμήμα παραλαβών και έλεγχό του από το τεχνικό τμήμα. Ετοιμάσαι το πακέτο προς επιστροφή τοποθετώντας το τμήμα της φόρμας RMA συμπληρωμένο με όλα τα στοιχεία και με τσεκαρισμένο το πεδίο Χρέωση Παραλήπτη. Το επιστρεφόμενο υλικό θα πρέπει να έχει συσκευασθεί ασφαλώς (προτιμάται η αρχική συσκευασία). Στην αποστολή θα πρέπει να περιληφθούν και τα συνοδευτικά του προϊόντος.

Με τη χρήση της αίτησης RMA DOA 7 ημερών, ο χρήστης επιβεβαιώνει ότι αντιλαμβάνεται και αποδέχεται τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται παρακάτω.

Προσοχή η επιστροφή πρέπει να γίνει άμεσα (εντός 7 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος) και το προϊόν να επιστρέψει ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

Βήμα 3

Μεταβείτε στο πλησιέστερο κατάστημα ACS και παραδώστε το πακέτο προς επιστροφή ή προσκομίστε το προιόν στην έδρα της Εταιρίας.
 
Όροι και προυποθέσεις για την Επιστροφή DOA 7 Ημερών

Με τη χρήση της αίτησης RMA DOA 7 ημερών, ο χρήστης επιβεβαιώνει ότι αντιλαμβάνεται και αποδέχεται τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στους Όρους Χρήσης.

Η επιστροφή πρέπει να γίνει άμεσα (εντός 7 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος) και το προϊόν να επιστρέψει ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη - παραστατικό αγοράς ή δελτίο εγγύησης προϊόντος. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ ή οι σεριακοί αριθμοί - S/N των προϊόντων) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Επιπλέον σας ενημερώνουμε ότι για τα προϊόντα που ελέγχονται από το Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν τo αναφερόμενο πρόβλημα, υπάρχει χρέωση «Μη διαπίστωση προβλήματος» 15 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους, και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη. Επιπλέον ο πελάτης θα επιβαρυνθεί και με τα έξοδα της πρώτης επιστροφής του προϊόντος.

Χρόνοι

Σε κάθε περίπτωση και για κάθε προϊόν που γίνεται αποστολή σε εμάς ( για προϊόντα εντός εγγύησης) απαιτούνται 1-5 εργάσιμες ημέρες για την παραλαβή του (από το τμήμα παραλαβών - αποστολών) και 1 - 5 εργάσιμες για έλεγχό του από εμάς ή επιπλέον 3 - 20 εργάσιμες με αποστολή του στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία - εισαγωγέα για έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας.

Παραδόσεις/παραλαβές προιόντων DOA μπορούν να γίνουν και στην έδρα της Εταιρίας.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ εντός της εγγύησης

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που παρουσιάζουν κάποιο λειτουργικό πρόβλημα και να ζητήσεις την αντικατάσταση/επισκευή τους.

Διαδικασία Επιστροφής

Βήμα 1

Ενημέρωση της Εταιρίας μέσω τηλεφώνου ή email για τον λόγο της επιστροφής. Στην συνέχεια θα σου αποσταλεί η ειδική φόρμα RMA με email.

Βήμα 2

Εκτυπώσε την φόρμα ή αντέγραψέ την σε ένα χαρτί και να την συμπεριλάβεις μαζί με το προϊόν που είναι για επιστροφή καθώς θα βοηθήσει στην ταχύτερη επεξεργασία και καταχώρηση από το τμήμα παραλαβών και έλεγχό του από το τεχνικό τμήμα. Ετοιμάσε το πακέτο προς επιστροφή τοποθετώντας το τμήμα της φόρμας RMA συμπληρωμένο με όλα τα στοιχεία. Το επιστρεφόμενο υλικό θα πρέπει να έχει συσκευασθεί ασφαλώς (προτιμάται η αρχική συσκευασία). Στην αποστολή θα πρέπει να περιληφθούν και τα συνοδευτικά του προϊόντος.

Με τη χρήση της αίτησης RMA, ο χρήστης επιβεβαιώνει ότι αντιλαμβάνεται και αποδέχεται τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται παρακάτω.

Βήμα 3

Στέλνεις το προϊόν στην έδρα της Εταιρείας αποκλειστικά με δική σου ευθύνη, έξοδα και courier της επιλογής σου. Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει επίσης τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή 9-6) στην έδρα της Εταιρίας.

Τα έξοδα επιστροφής του προιόντος (επισκευασμένου ή καινούργιου) επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Εναλλακτικά υπάρχει δυνατότητα παραλαβής του προϊόντος από την έδρα της εταιρίας.

Όροι και προυποθέσεις για την Επιστροφή εντός Εγγύησης

- Το προϊόν να είναι εντός εγγύησης
- Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που παραβιάζει τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή
- Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
- Το προϊόν δεν έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο
- Η βλάβη δεν προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών
- Το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή
- Ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής δεν έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί
- Το προϊόν δεν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή
- Όταν η βλάβη δεν προέρχεται από κακή εγκατάσταση
- Το πρόβλημα δεν οφείλεται σε προγράμματα ιών που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής
- Το πρόβλημα δεν οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής
- Τα έξοδα αποστολής προς την Εταιρία και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη

Επιπλέον σε ενημερώνουμε ότι για τα προϊόντα που ελέγχονται από το Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν τo αναφερόμενο πρόβλημα, υπάρχει χρέωση «Μη διαπίστωση προβλήματος» 15 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους, και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

Χρόνοι

Σε κάθε περίπτωση και για κάθε προϊόν που γίνεται αποστολή σε εμάς ( για προϊόντα εντός εγγύησης) απαιτούνται 1-5 εργάσιμες ημέρες για την παραλαβή του (από το τμήμα παραλαβών - αποστολών) και 1 - 5 εργάσιμες για έλεγχό του από εμάς ή επιπλέον 3 - 20 εργάσιμες με αποστολή του στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία - εισαγωγέα για έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας.

Προϊόντα για επιστροφή απο Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Έχεις το δκαίωμα επιστροφής των προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης και να ζητήσεις την πίστωση ή την επιστροφή χρημάτων.

Διαδικασία Επιστροφής

Βήμα 1

Ενημέρωση της Εταιρίας μέσω τηλεφώνου ή email για τον λόγο της επιστροφής. Στην συνέχεια θα σου αποσταλεί η ειδική φόρμα RMA Επιστροφή λόγω υπαναχώρησης με email.

Βήμα 2

Εκτυπώσε την φόρμα ή αντέγραψέ την σε ένα χαρτί και να την συμπεριλάβεις μαζί με το προϊόν που είναι για επιστροφή καθώς θα βοηθήσει στην ταχύτερη επεξεργασία και καταχώρηση από το τμήμα παραλαβών και έλεγχό του από το τεχνικό τμήμα. Ετοιμάστε το πακέτο προς επιστροφή τοποθετώντας το τμήμα της φόρμας RMA συμπληρωμένο με όλα τα στοιχεία. Το επιστρεφόμενο υλικό θα πρέπει να έχει συσκευασθεί ασφαλώς (προτιμάται η αρχική συσκευασία). Στην αποστολή θα πρέπει να περιληφθούν και τα συνοδευτικά του προϊόντος.

Με τη χρήση της αίτησης RMA, ο χρήστης επιβεβαιώνει ότι αντιλαμβάνεται και αποδέχεται τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται παρακάτω.

Βήμα 3

Στέλνεις το προϊόν στην έδρα της Εταιρείας αποκλειστικά με δική σου ευθύνη, έξοδα και courier της επιλογής σας. Η επιστροφή του προιόντος μπορεί να γίνει επίσης τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή 9-6) στην έδρα της Εταιρείας.

Όροι και προυποθέσεις για επιστροφή προιόντος από υπαναχώρηση

Το αίτημα για υπαναχώρηση θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος
Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση.

Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σου για επιστροφή.

Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλειπή ή με φθορές.

Δεν μπορούν να επιστραφούν και εξαιρούνται προϊόντα ένδυσης όπως εσώρουχα, κορσέδες, κάλτσες, καλσόν, τρόφιμα και λευκά είδη (μαξιλάρια, πετσέτες, παπλωματοθήκες κλπ), καθώς και άλλα είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής όπως ξυριστικές, κουρευτικές, αποτριχωτικές μηχανές, κρέμες, καλλυντικά, αρώματα, συσκευές μασάζ, ζώνες αδυνατίσματος, ακουστικά βαρηκοΐας κλπ. εφόσον αποσφραγιστούν ή χρησιμοποιηθούν, για καθαρά υγειονομικούς λόγους.

Κάθε προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να περάσει πρώτα από τεχνικό έλεγχο, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

Τα προϊόντα επιστρέφονται πάντοτε με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή και θα πρέπει να είναι επιμελώς συσκευασμένα μαζί με όλα τα απαραίτητα παραστατικά (απόδειξη, τιμολόγιο, φόρμα RMA κλπ).

Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης και ο πελάτης πρέπει να αναλάβει τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων.Σε περίπτωση προϊόντων με Δωρεάν μεταφορικά το πόσο που θα αφαιρείται είναι 10 ευρώ.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. το e-wish.gr κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Για τις περιπτώσεις επιστροφών σε λογαριασμό τραπέζης ο χρόνος επιστροφής είναι 14 εργάσιμες ημέρες και τα όποια έξοδα μεταφοράς χρημάτων (τραπεζικές κρατήσεις κλπ) επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Προσοχή: Σε περίπτωση υπαναχώρησης για την επιστροφή των χρημάτων σε τράπεζα ισχύουν τα παρακάτω:
Αν η επιστροφή γίνει εκτός των τραπεζών Alpha και Eurobank τότε τα έξοδα της μεταφοράς των χρημάτων επιβαρύνουν τον πελάτη.

Για κάθε επιστροφή μην ξεχνάς να ενημερώσεις την εταιρεία για την πρόθεσή σου (εντός του προαναφερθέντος διαστήματος των 14 ημερών) καθώς και να έχεις μέσα στη συσκευασία τη Δήλωση Υπαναχώρησης Προϊόντων Πωληθέντων από Απόσταση (Βρες το έντυπο εδώ).