ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 216 900 1500 Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 18:00
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ Χωρίς Έξοδα Αποστολής
0 0,00 € Καλάθι
× Κλείσιμο

Συχνές Ερωτήσεις

Ερ.: Απαιτείται εγγραφή στο site για να πραγματοποιήσω αγορά;
Απ.: Όχι, δεν απαιτείται καμία εγγραφή για να πραγματοποιήσεις αγορές μέσω του e-Wish.gr. Απλά πρόσθεσε κατευθείαν τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν στο καλάθι σου και επέλεξε «Ταμείο».

Ερ.: Προσπαθώ να προσθέσω αρκετά τεμάχια στο καλάθι μου αλλά το σύστημα δεν με αφήνει. Κάνω κάτι λάθος;
Απ.: Το stock μας ενημερώνεται καθημερινά από το κεντρικό μας κατάστημα οπότε αν λαμβάνεις αυτό το μήνυμα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σημαίνει ότι τα προϊόντα που έβαλες στο καλάθι σου είναι τα τελευταία διαθέσιμα αυτή τη στιγμή.

Ερ.: Για να πραγματοποιήσω αγορά, απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας;
Απ.: Όχι, μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε 3 μεθόδους πληρωμής: Αντικαταβολή, πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε λογαριασμό.

Ερ.: Φοβάμαι να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα.
Απ.: Αν διαθέτεις πιστωτική κάρτα Visa, Mastercard, Maestro, Diners μπορείς να την χρησιμοποιήσεις με ασφάλεια στο e-Wish.gr. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και πραγματοποιείται μέσω του secure server της Eurobank. Συγκεκριμένα για τις αγορές σου μέσω πιστωτικής κάρτας, σε ενημερώνουμε ότι: Κατά την επιβεβαίωση αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας, μεταφέρεσται αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Eurobank, άσχετα με τον φορέα έκδοσης της κάρτας σου. Κανένα στοιχείο της κάρτας σου που πληκτρολογείς δεν κρατείται αλλά και ούτε γίνεται γνωστό στο e-Wish.gr.

Ερ.: Εξηγήσέ μου τι είναι τα έξοδα αποστολής.
Απ.: Τα έξοδα αποστολής είναι το ποσό που χρεώνεσαι για να αποσταλεί η παραγγελία σου.

Ερ.: Ποια είναι τα έξοδα αντικαταβολής;
Απ.: Για όλες τις παραγγελίες το κόστος για την αντικαταβολή είναι 0,99€

Ερ.: Γιατί δεν βρήκα στο δέμα μου το παραστατικό πώλησης (Απόδειξη Λιανικής ή Τιμολόγιο) καθώς και το manual του προϊόντος;
Απ.: Το παραστατικό σου και το εγχειρίδιο χρήσης του προϊόντος θα το βρεις στο e-mail που μας έδωσες κατά την παραγγελία σου. Έτσι θα είναι εύκολα προσβάσιμο ανα πάσα στιγμή και αρχειοθετημένο.

Επιστροφές προϊόντων

Ερ.: Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν ή ολόκληρη την παραγγελία μου;
Απ.: Αν θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν για οποιοδήποτε λόγο, μπορείς να το κάνεις, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αρκεί να είναι στην αρχική κατάσταση στην οποία το έχεις παραλάβει, δηλαδή να μην έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του και να μην έχει χρησιμοποιηθεί / αλλοιωθεί το προϊόν. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14  ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το e-Wish.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής βαρύνουν εσένα, ενώ η επιστροφή των χρημάτων σου γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσες την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσεις το λογαριασμό στον οποίο θέλεις να γίνει η κατάθεση στη Δήλωση Υπαναχώρησης η οποία βρίσκεται στη πίσω μεριά της απόδειξης που λάβατε μαζί με τη παραγγελία σου. Σε περίπτωση επιστροφής της παραγγελίας σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα του e-Wish.gr θα χρειαστείς απαραίτητα την απόδειξη λιανικής πώλησης και το προϊόν θα πρέπει να πληροί τις προαναφερθείσες προϋποθέσεις.

Για κάθε επιστροφή μην ξεχνάς να ενημερώνεις την εταιρεία για την πρόθεσή σου (εντός του προαναφερθέντος διαστήματος των 14 ημερών) καθώς και να έχεις μέσα στη συσκευασία τη Δήλωση Υπαναχώρησης Προϊόντων Πωληθέντων από Απόσταση.

Επικοινωνία

Ερ.: Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Απ.: Μπορείς να μας αποστείλεις mail μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site μας ή κατευθείαν στην διεύθυνση support@e-wish.gr.